wtorek, 21 lutego 2017

Album na pożegnanie

Pewnego dnia zostałam poproszona o oprawę prac plastycznych dzieci, które w ten sposób chciały zapisać się w pamięci swojego kolegi z klasy - Roberta, który wraz z rodzicami przeprowadzał się do Ameryki. Nauczycielka rzuciła temat w klasie, aby każdy narysował mu coś na pamiątkę. A że Robert jest wieeelkim fanem Minecraft - dostał więc piękny album ze swoimi bohaterami na okładce, w środku zaś, zbiór obrazków od kolegów i koleżanek oraz ich podpisy.




...miejsce na kilka słów od nauczycielki :)



...ludziki z kreskówki wybiegający ze strony tytułowej:
efekt ten uzyskałam przez kolorowy wydruk na kalce technicznej, wzmocniony dodatkowo przez ukochane kosteczki dystansujące :)

drugimi, zaraz po Minecraft bohaterami Roberta są StarWarsi. U mnie w wersji rysunkowej (skorzystałam z gotowych grafik Janet)



1 komentarz:

  1. Dorotko ale fajne te postaci na okładce, nie wiedziałam ze kalka do tego tez tak fajnie sie nadaje, swietny pomysł na pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń